Algemene Informatie

· BESTELLING & LEVERING
Ervaar het gemak van online winkelen bij Cupido Bridal. Dat kan 24 uur per dag, zeven dagen per week. Hieronder vind je alle informatie over bestellen op www.cupidobridal.nl. Uiteraard zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar. Bel ons op telefoonnummer 06 247 973 12 of mail naar info@cupidobridal.nl.

Spoed Order
Mocht je een bestelling plaatsen waarbij de levering meer haast heeft dan de 3 werkdagen waarin wij leveren, contact ons dan voor de mogelijkheden. De extra kosten voor een spoed order kunnen variëren tussen de € 6,95 tot € 12,95 afhankelijk van je bestelling en of er voorraad is.

Bestellen van Schoenen
Wij hanteren een maximale schoenenbestelling van drie paar schoenen per bestelling. Indien er meer dan drie paar schoenen wordt besteld rekent Cupido Bridal een extra vergoeding voor de handling- en verzendkosten van € 12,50. Daarnaast kan Cupido Bridal bij een bestelling van meer dan drie paar schoenen besluiten om, in overleg met de klant, de bestelling aan te passen of deze geheel te weigeren.

Bestellen van Sieraden
Wij hanteren een maximale sieradenbestelling van 4 paar oorbellen en 4 armbanden per klant. Cupido Bridal kan bij een bestelling met meer sieraden besluiten om, in overleg met de klant, de bestelling aan te passen of geheel te weigeren.

Bestellingen Algemeen
Cupido Bridal kan bij een bestelling met afwijkende aantallen besluiten om, in overleg met de klant, de bestelling aan te passen of deze geheel te weigeren.

Verzegeling
Onze oorbellen, lingerie en andere artikelen worden voorzien van een verzegeling. Je mag deze verzegeling uitsluitend verbreken als je het product gaat houden. In het geval dat een product geretourneerd wordt zonder verzegeling of met een verbroken verzegeling, kunnen wij deze helaas niet accepteren.

 


· PASSEN
De meeste artikelen kunnen en mogen gepast worden, uitzondering daarop zijn de kousen. Dit is geen pasartikel, mag wel omgeruild of retour gestuurd worden. Wanneer je een slip, string of hipster wilt passen mag je deze uitsluitend passen met je eigen slip eronder.

Tips voor het passen van een torselet:
* Pas deze met zijn 2-en
* Zorg ervoor dat je borsten goed in de cup vallen
* Laat de ander het torselet sluiten
Heb je vragen over onze lingerie, neem contact met ons op en wij helpen je graag.

Verzendkosten
Bij bestellingen onder de € 100,- hanteren wij de volgende prijzen:
Nederland € 4,95
België € 7,95
Luxemburg € 11,50
Duitsland € 8,95
Frankrijk € 13,95
Italië € 14,95
Verenigd Koninkrijk € 11,50
Ierland € 19,95
Spanje € 18,95
Oostenrijk € 14,95
Zwitserland € 18,95
Zweden € 18,95
Noorwegen € 18,95
Denemarken € 14,95

Bij bestellingen boven de € 100,- hanteren wij de volgende prijzen:
Nederland GRATIS verzending
België € 4,95
Luxemburg € 6,95
Duitsland € 4,95
Frankrijk € 8,95
Italië € 9,95
Verenigd Koninkrijk € 6,50
Ierland € 14,95
Spanje € 13,95
Oostenrijk € 9,95
Zwitserland € 13,95
Zweden € 13,95
Noorwegen € 13,95
Denemarken € 9,95

Verzending naar een overig land kost standaard € 20,-

Afhalen is ook mogelijk. Je kunt daarvoor een afspraak maken via de mail info@cupidobridal.nl of telefonisch 06 247 973 12.

Je wilt je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. De bezorging wordt verzorgd door PostNL. Zij doen hun uiterste best om onze belofte aan jou waar te maken. Het kan echter bij uitzondering voorkomen dat dit niet lukt, bijvoorbeeld bij extreme drukte. Wij zullen je hier altijd tijdig over informeren.

 


· BETALEN
Onze online betaalmogelijkheden worden verzorgd door Mollie. Mollie is gespecialiseerd in het veilig afhandelen van betalingen via internet. Zij gebruiken een platform waarin je veilig je betaling kunt afhandelen. Zie hieronder van welke betaalmogelijkheden je gebruik kunt maken.

iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en makkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat jou direct koppelt aan je vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de internet betaalomgeving van je eigen bank. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar www.ideal.nl.

Vooruitbetaling
Vooruitbetaling is het verschuldigde (geld) overhandigen of overboeken voordat de tegenpartij zijn verbintenis is nagekomen. We spreken van vooruitbetaling tot op het moment waarop de koper de feitelijke macht krijgt. In de e-mail die volgt zal de IBAN voor de Vooruitbetaling vernoemd worden.

 


· SERVICE & CONTACT
Onze klantenservice staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Kun je het antwoord op jouw vraag niet terugvinden bij de FAQ (Veel gestelde vragen)? Stuur je vraag dan naar ons via een mailtje. Bij vragen over je bestelling, is het handig om je bestelnummer te vermelden. Wij streven ernaar deze binnen één werkdag te beantwoorden.

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op 06 247 973 12 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur, zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur.

Heb je vragen, suggesties of klachten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Heb je liever dat wij je terugbellen? Vul dan je telefoonnummer en het onderwerp in, en wij bellen je zo snel mogelijk terug.


· RETOURNEREN
Vanaf het moment van thuisbezorging heb je veertien dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en onbeschadigd, voorzien van de originele labels en het verzegelingslabel in de originele verpakking geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het bekijken van jouw artikel.

Het pakket kun je terugsturen via PostNL. De kosten hiervan zijn voor jouw rekening. Zo werkt retourneren:
1. Bij je bestelling vind je een Aflever- Retour bon. Kruis hierop aan welk artikel je retour wilt sturen en de reden van retour sturen.
2. Je verpakt het artikel in de originele doos, en voegt de Aflever- Retour bon erbij.
3. De doos moet goed dichtgeplakt worden.
4. Je verstuurt het pakket via een PostNL-vestiging, en laat deze daar frankeren.
5. Mocht je meerdere zendingen hebben gehad, dan mag je deze als één pakket aan elkaar geplakt terugsturen.

Nadat wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we de terugbetaling op dezelfde manier als waar de bestelling mee betaald is. Wij streven ernaar dat jij het bedrag binnen drie tot vijf werkdagen, na ontvangst van jouw retour, weer op je rekening hebt staan.

De artikelen worden niet terug genomen indien het artikel:
• beschadigd is of slijtage vertoont
• de verzegeling label is verbroken
• laat zien dat een gebrek aan het product is geprobeerd te herstellen
• laat zien dat de gebruiksaanwijzing niet is opgevolgd

Bij een bestelling boven de € 100 ontvang je een giveaway. Als een product wordt teruggestuurd en het behouden bedrag blijft boven € 100, hoeft de giveaway niet meegestuurd te worden. Als het behouden bedrag onder € 100 komt, moet je de giveaway meesturen wanneer je de artikelen terugstuurt. Als we deze niet terug ontvangen in dat geval, wordt de waarde ervan in mindering gebracht van de terugstorting.

Verzegeling
Onze oorbellen, lingerie en andere artikelen worden voorzien van een verzegeling. In het geval dat een product geretourneerd wordt zonder verzegeling of met een verbroken verzegeling, kunnen wij deze helaas niet accepteren.


· RUILEN
Alle artikelen mogen geruild worden. Op de Aflever- Retour bon kun je kiezen voor onze optie: Gratis ruilen voor. Hier vragen wij jou om in te vullen voor welke maat en/of product je het graag omgeruild wilt hebben. Na ontvangst van je retour is ons streven om ook de omruiling binnen 3 werkdagen verwerkt te hebben.

Bij ruiling van een artikel nemen wij éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening. Mocht je daarna nogmaals willen ruilen, is dat geen probleem maar worden er wel extra handling- en verzendkosten in rekening gebracht van € 6,50.

Mocht je graag advies willen over de maat, pasvorm etc. kun je altijd contact met ons opnemen via info@cupidobridal.nl of bel 06 247 973 12 op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur, zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur. Wij staan voor je klaar en helpen je graag!


· KLACHT OF DEFECT
Artikel klacht melden
Heb je een artikel gekocht en vertoont deze na een bepaalde tijd klachten, en kun je redelijkerwijs verwachten dat het artikel na deze periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren, en is het gebrek aan het artikel buiten jouw schuld om ontstaan? In dat geval kun je gebruik maken van jouw recht van reclamatie. Wij vragen je dan het volgende naar ons toe te sturen:
1. Een duidelijke omschrijving van het defect of de beschadiging en hoe deze ontstaan is.
2. Eén of meerdere foto's die de beschadiging duidelijk aantonen.
3. Stuur de omschrijving en foto's naar info@cupidobridal.nl. Na ontvangst van jouw e-mail met foto's, zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. We nemen contact met je op over de verwerking van jouw verzoek.

Als de klacht gegrond is, zullen wij indien mogelijk het artikel repareren, vervangen of een andere passende oplossing aanbieden. In alle gevallen streven wij naar een snelle afhandeling van de klacht.

Bij het terugsturen van een defect artikel in overleg met Cupido Bridal, zijn de retourkosten voor onze rekening. Wanneer je echter het defecte product op eigen initiatief retourneert en geen contact met ons opneemt, kan Cupido Bridal de kosten voor het retourneren helaas niet voor eigen rekening nemen.

Winkelwagen

Géén accessoires in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2020 Cupido Bridal | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel