FAQ

Kan ik de artikelen ook omruilen?
Ja, het omruilen van de artikelen is ook mogelijk. Neem contact met ons op via de mail of telefonisch, je kunt het ook kenbaar maken via de aflever- retour bon.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Vul de bijgevoegde Aflever- Retour bon in en plak bijgevoegde adressticker op je pakket. Zorg dat je pakket goed dichtgeplakt is. Daarna kun je je pakket verzenden via een PostNL-servicepunt.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?
Ja. De kosten die PostNL rekent zijn voor eigen rekening. Bij ontvangst van je retour wordt het totale aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening.

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?
Vanaf het moment van thuisbezorgen heb je veertien dagen de tijd om jouw aankoop te retourneren. Op het bijgevoegde aflever- en retourformulier kun je aangeven welke artikelen het betreft.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?
Wanneer wij jouw aankoop retour ontvangen, geven wij de betaaldienst (Klarna) om de Creditnota met jullie te regelen. Na ontvangst en verwerking van jouw retour ontvang je automatisch bericht per e-mail.

Mijn haaraccessoires heb ik al ontvangen, maar mijn schoenen nog niet?
Dat klopt. Onze schoenen worden apart verzonden vanuit ons schoenenmagazijn.
Mocht je meerdere artikelen besteld hebben, dan ontvang je de schoenen in een aparte zending.

Ik wil mijn schoenen retour sturen. Waar mag ik ze heen sturen?
Alle artikelen die retour komen, mogen terug naar Cupido Bridal, ook de schoenen.
Heb je meerdere zendingen ontvangen, dan mag je deze als één pakket terugsturen naar Cupido Bridal.

Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?
Je wilt je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Wij hanteren een maximaal aantal dagen van 5 werkdagen.

Hoe weet ik de status van mijn zending?
Waar je pakket zich bevindt, achterhaal je via de track-and-tracelink die je hebt ontvangen in de e-mail genaamd ‘Uw bestelling is onderweg’.

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen. Wat nu?
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Je pakket wordt de eerstvolgende bezorg dag nogmaals aangeboden. Was je niet thuis toen de bezorger bij je aan de deur stond? Dan vind je een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, jouw postcode en het soort pakket, kun je hier een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen.

Waar kan ik mijn klacht melden?
Heb je een artikel gekocht en vertoont deze na een bepaalde tijd klachten, en kun je redelijkerwijs verwachten dat het artikel na deze periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren, en is het gebrek aan het artikel buiten jouw schuld om ontstaan? In dat geval kun je gebruik maken van jouw recht van reclamatie. Wij vragen je dan het volgende naar ons toe te sturen:
1. Een duidelijke omschrijving van het defect of de beschadiging en hoe deze ontstaan is.
2. Eén of meerdere foto's die de beschadiging duidelijk aantonen.
3. Stuur de omschrijving en foto's naar info@cupidobridal.nl. Na ontvangst van jouw e-mail met foto's, zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen . We nemen contact met je op over de verwerking van jouw verzoek.

Als de klacht gegrond is, zullen wij indien mogelijk het artikel repareren, vervangen of een andere passende oplossing aanbieden. In alle gevallen streven wij naar een snelle afhandeling van de klacht.

Welke online betaalmogelijkheden zijn er?
1. iDEAL
2. Vooruitbetaling

Help, ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen?
Geen paniek, helaas komt het een enkele keer voor dat deze in je spambox beland. Mocht je graag een kopie ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail info@cupidobridal.nl en wij sturen meteen een nieuwe naar je toe.

Winkelwagen

Géén accessoires in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2020 Cupido Bridal | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel